Zde se nacházíte: 25fps » Aktuality » Move It On: Přihlaste svůj film do 5. 10. 2022

Move It On: Přihlaste svůj film do 5. 10. 2022

Move It On: Přihlaste svůj film do 5. 10. 2022
Jak efektivní je marketingová a komunikační strategie vašeho filmu? Přihlaste se do programu Move It On a za pomoci špičkových lektorů vytvořte úspěšnou kampaň, která zajistí, že se o něm bude mluvit. Přihlašovat můžete hrané, dokumentární i animované filmy.

Během tří setkání vytvoříte spolu s dalšími režiséry a producenty komunikační strategie jak pro klasické PR, tak na sociální sítě. Celý proces začíná už během výroby filmů a zaměřuje se mimo jiné na silnou kampaň před festivalovou premiérou, před uvedením do kin i na VoD. Spolu s lektory definujete klíčová slova a naučíte se je obměňovat v komunikaci s různými cílovými skupinami i skrze různé kanály. Vystavíte mediální strategie, připravíte základy tiskové zprávy pro české i mezinárodní uvedení filmu, s copywriterem otestujete, jak funguje název filmu, zda jste našli správný logline a upravíte synopsi tak, aby fungovala v rámci lokální kampaně i před světovou festivalovou premiérou.

S dalšími lektory vyberete, jaký materiál použít na instatories, co bude určeno pro Facebook či jiné platformy, zjistíte, jak pomocí dobře sestříhaných video formátů oslovit mladší generace na sítích jako TikTok či Snapchat. Zkonzultujete, jak oslovit soukromé investory, kteří doplní rozpočet filmu a napíšete texty, které vám zajistí distributora. Postavíte realistické rozpočty na komunikaci i marketing vašeho filmu a správným nastavením kampaně zajistíte vyšší organický dosah vašich příspěvků.

Projekt Move It On již třetím rokem přináší filmařům znalosti ze světa komunikace a marketingu jak v tradičních, tak v online formátech. V minulých ročnících jsme ve workshopu pracovali s filmy Myši patří do Nebe (nominace na European Film Awards), Běžná Selhání režisérky Cristiny Grosan (oceněné na festivalu v Benátkách cenou za nejlepší režisérku pod 40 let „Autrici Under 40“ v sekci „Venezia a Napoli. Il cinema esteso“) a Světlonoc režisérky Terezy Nvotové, která si odnesla z Locarno Film Festivalu cenu za nejlepší film v sekcii Concorso Cineasti del presente (Soutěž filmových tvůrců současnosti). V současnosti čeká na svoje americké uvedení na festivalu Fantastic Fest a na kanadskou premiéru na festivalu Vancouver IFF.

Workshopu se zúčastnil také film Adam Ondra: Posunout hranice režisérů Petra Zárubu a Jana Šimánka, který po letošní úspěšné premiéře na festivalu Visions du Réel v Nyonu pokračoval na Trento Film Festival, DocFest Sheffield a FIFAD – Festival international du film alpin des Diablerets. V současnosti se těší na svou kanadskou premiéru, která proběhne na festivalu Vancouver IFF. O účasti na workshopu Move It On říká jeho producentka Alice Tabery:

„Jako největší přínos Move It On vidím to, že se mi podařilo nahlédnout do světa marketingu filmu z jiné perspektivy a trochu jinak, než jsem to dělala doposud. Zaujalo mě i to, jak moc se na workshopu věnoval prostor kreativnímu psaní anotací, vymýšlení správného vizuálu a hledání témat a linek pro vyprávění příběhu pro komunikační kampaň.” 

Deadline 5. 10. 2022. Registrační formulář najdete zde.

Termíny workshopů: 

  1. – 4. listopad 2022
  2. – 29. listopad 2022
  3. – 13. leden 2023

2 navazující individuální konzultace mezi workshopy
Workshopy se konají v sídle dok.incubator, na adrese Bolzanova 1, 110 00 Praha 1

PRO KOHO JE PROGRAM URČENÝ?  

Pro skupinu až 6 filmových projektů, 12 účastníků z řad producentů, režisérů, distributorů, PRistů a filmových marketérů.

KURZOVNÉ:

9 000 Kč pro účastníky s filmovým projektem (možnost získání stipendia pro filmy s problematickým krytím rozpočtu)

4 500 Kč pro observery bez filmového projektu – marketingové odborníky

CENA ZAHRNUJE: praktické zadání pro vaši komunikační a marketingovou strategii, pracovní skupiny, individuální konzultace vaší marketingové a komunikační strategie pro film od předních odborníků, testovací screeningy, focus group na ověření filmového názvu, konzultaci vizuální komunikační strategie filmu, video formáty a online formáty vhodné do kampaně, rozpočet a načasování kampaně v online, cílové skupiny a partnerské plnění. Program probíhá v českém jazyce.   

Lektoři programu Move It On 2022:

Pavel Vašek

V rámci marketingu má více než 7 let zkušeností. Pracuje ve společnosti Rohlik Group, kde se stará o globální pozici značky, vytvářel kompletní launch kampaň a nyní pracuje na zastřešení všech značek Rohlik Group. V minulosti měl na pozici Head of Content na českém na starost kompletní zastřešení contentové strategie napříč všemi kanály. Působil jako brand konzultant a social media konzultant pro značky jako ALO diamonds, Tesco nebo Eurostar. Je držitelem ocenění World Brand Design Society Awards 2021/22 za komunikaci značky Miil.

Petra Machaňová

Má desetiletou praxi v médiích, napříč téměř všemi mediálními domy, od vydavatelství tiskovin, přes rádia, až po televizi a virtuální realitu. V současnosti má na starosti kompletní propagaci všech filmových a VOD titulů distributora BONTONFILM – od přípravy na natáčení, až po jeho uvedení do kin a následně na online platformy. Vytváří strategie a obsah, nastavuje a optimalizuje zadávání reklam na sociálních sítích. Může se pochlubit kampaněmi k titulům Prvok, Šampón, Tečka a Karel, Poslední závod, Hádkovi, Slovo nebo Střídavka.

Radka Urbancová

Věnovala se copywritingu, online marketingu a redigování knih, hudebnímu PR. Od roku 2012 začala pracovat jako manažerka kampaní, PR a marketingu v distribuční společnosti Aerofilms, Zaměřuje se na strategické plánovaní kampaní a PR, práci s novináři, nebo přímo s veřejností v online prostoru. Od roku 2015 vedla online agendu karlovarského festivalu, v současnosti působí jako Head of Communications KVIFF Group. Má na svém kontě úspěšné kampaně k filmům V síti, Divoké historky, Mládí, Červená, Cizí oběd, Cinema Cuisine a k přehlídkám Alfreda Hitchcocka a Woodyho Allena v Aeru.

Aneta Veselská

Projektová manažerka komunikace TV Nova dříve působila v České televizi jako Manažerka produktové komunikace a specialistka PR. Za kampaň pro seriál Zažít devadesátky byla oceněna cenou Zlatý Středník – prestižní oborovou cenou, za nejlepší komunikační projekty a firemní média v České republice a na Slovensku. Na kontě má i další oceněné kampaně k filmu Božena či seriálu Most.

Lucie Medková

Lucie Medková je ředitelkou agentury P2M Consulting a svůj profesní život zasvětila marketingu a vzdělávání. Již řadu let se s přehledem pohybuje ve světě businessu a nových technologií a zároveň odborně podporuje marketing neziskových projektů a organizací (Magna, Organizace pro pomoc uprchlíkům). V minulém roce vydala knihu Hrdinové digitální doby, která zachycuje éru nástupu digitálních technologií v našem prostředí formou 28 inspirativních rozhovorů. Ještě v době studií založila legendární nakladatelství Triáda, jehož tituly dodnes pravidelně sbírají prestižní ocenění, například Magnesia Litera. Jakožto komunikační specialistka se podílí na vývoji filmu Tady Havel, slyšíte mě? režiséra Petra Jančárka a komunikačních strategií Světlonoc režisérky Terezy Nvotové.

Print Friendly, PDF & Email

Autor

Počet článků : 987

Zanechte komentář

© 2011 Powered By Wordpress, Goodnews Theme By Momizat Team

http://25fps.cz/2020/corded-handheld-vacuum-cleaner-eraclean-stick-handheld-vacuum/
/25fps.cz
Zpět nahoru