Studenti zlínské UTB zvou na konferenci o filmovém marketingu
Ve dnech 30. a 31. května proběhne v rámci ZLÍN FILM FESTIVALU 14. ročník konference Duhová kulička zaměřené na filmový marketing a vše kolem něj. Součástí akce, kterou ve spolupráci s festivalem pořádají studenti Marketingových komunikací Baťovy univerzity, je i vyhlášení nejlepší kampaně k českému filmu za rok 2015.
Z odborníků v oblasti filmového marketingu letos na konferenci vystoupí expertka na sociální sítě Eliška Vyhnánková, jež pohovoří o nejnovějších trendech a jejich využití při propagaci filmů. Český novinář, cestovatel a režisér Dan Přibáň pohovoří o své divácky úspěšné sérii expedičních dokumentů Trabantem… Ondřej Kulhánek z Bontonfilmu bude mít prezentaci na téma filmová distribuce, Vendula Hladká přiblíží propagaci lokálních projektů stanice HBO a Martin Pomothy představí svou úspěšnou filmovou databázi ČSFD.
V rámci Duhové kuličky se pořádá i soutěž o nejlepší kampaň v oblasti hraného, animovaného a dokumentárního filmu. Letos se do finále dostaly Padesátka, Wilsonov, Gangster Ka, Burácení a Filmový dobrodruh Karel Zeman. Absolutního vítěze vybere po prezentacích všech kampaní pětičlenná odborná porota, v níž usedne tvůrce loňského vítězného snímku Prvý slovenský horor Róbert Slovák, zástupce Asociace komunikačních agentur Martin Tošenovský, vedoucí katedry filmové produkce FAMU Marta Lamperová, zástupkyně ČSFD Barbora Pospíšilová a student marketingových komunikací Petr Dostál.
Konference proběhne v Malém sále Kongresového centra ve Zlíně, a to zdarma v rámci odborného Industry programu 56. ZLÍN FILM FESTIVALU2016. Více informací najdete na webu a na Facebooku.